Annonser från BloggPartner

SHAKE IT OUT


Förresten, har ju helt glömt bort att berätta världens roligaste grej - nämligen att jag kom in på kursen jag sökt. Var så nervös eftersom att det blev så spontant och att jag blev tvungen att skriva mitt arbetsprov och ett personligt brev på ett par timmar, men jag kom in! Känns så himla fint. Det är en skrivarkurs på distans, och det känns så himla perfekt eftersom att jag får ägna mig åt något jag tycker är skitkul samtidigt som jag inte är bunden till någon särskild plats, vilket gör att jag kan vara precis vart jag vill i höst. Så sjukt glad! Äntligen känns det som om att all framtidsångest börjar släppa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0