Annonser från BloggPartner

Från födelsedagsfirande i Uppsala

20 år och så jäkla nöjd! Jag och de finaste vännerna drog till Uppsala för att fira!
Sandra och Frida medan vi väntar på pizzan!
Frida, Sandra och Nina utanför Fridas lägenhet!
Frida, jag (Rosanna) och Emelie!
Först så åt vi som sagt pizza i Fridas lägenhet. Ovanligt med pizza liksom. Haha. Sen så blev det vin, piggelindrinkar, jordgubbsshotar och en mängd med musik, såklart.
Sedan blev jag helt överraskad av alldeles för fina presenter! Fick: en rosa bikini, orange nagellack, I love...bodybutter, vanilj doftljus och ett Thomas Sabo smycke till mitt armband! Så himla fint. Tack så mycket Emelie, Sandra, Frida, Nina, Jossan och Amanda!
Fick även världens finaste fotoalbum av Emelie, Sandra, Nina och Frida. De hade skrivit ut och klistrat i en massa fina bilder på alla oss och skrivit så himla fint. Åh, älskar er tjejer.
Sandra hade självklart bakat till alla oss också. Sååå goda kakor!
Senare så drog vi ut på Whiteclub där vi träffade Jossan och Cassandra och dansade ända till stängning.
Bästa födelsedagen - tack tjejer!
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0