Annonser från BloggPartner

Om vingarna bär

Hej!
 
Saknar mina vänner hela tiden. Och längtar bara tills vi sitter på flyget till Paris för att sedan göra Europa osäkert i över tre veckor. Tänk att jag ska få spendera all den tid med de finaste människorna i världen. Och tänk så mycket vi kommer uppleva. Ska bli så otoligt skönt att få åka iväg från Sverige och lämna alla bekymmer och regnmoln bakom sig. Man kan inget annat än att njuta.
 
Annars så kommer de två veckorna innan resan bara innehålla jobb. Men jag överlever nog. Kör första passet imorgon 8 - 16.30. Men ska försöka hinna vara lite social under tiden också. På lördag firar vi att Elin blir 20 år. Underbart.
 
Måste även lägga till att jag hade en jättefin kväll igår. Spontant är alltid bäst och speciellt med så fina människor! 
 
Hoppas ni har en bra söndag i regnet
Rosanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0