Annonser från BloggPartner

Is that alright with you?


Min tripp till ICA resulterade i ett paket hårfärg och en nervös tjej. Mitt hår hade nämligen börjat bli lite grå/grönt när färgen börjat gå ur lite, så jag tänkte att jag skulle färga om det samt ta någon nyans ljusare, men det blev nästan ingen skillnad alls när jag var klar. Men det blev helt okej ändå.

Efter det passade jag på att baka lite bröd, blev jättegott. Sen har jag mest hängt i soffan och kollat på Grey's, är inne på säsong 6, den säsongen när George dör.. Bölar till varenda avsnitt haha. Nu ska jag försöka hålla mig vaken i ett par timmar till så att imorgonnatt inte blir alltför jobbig, ha det så bra allihopa. Puss!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0