Annonser från BloggPartner

Delicate


Godmorgon!

Gick upp vid tio idag och drog ut på en powerwalk i solskenet. Blev lite längre än jag tänkt mig dock haha, en timme och en kvart eftersom att jag gick vilse... Nån som är förvånad? Visste seriöst inte vart jag var och höll på att få panik där ute i skogen. Men, men, det positiva med det hela var ju i alla fall att jag fick mig en redig promenad som en bra start på dagen.

Sen blev det stor, god frukost och fortsätta att läsa min bok. Läser "Den oroliga mannen", en Wallander-bok och den är precis lika långtråkig som filmerna. Men nu måste jag fortsätta läsa den ändå för att se hur den slutar, haha.

Sen efter det så tog jag en liten powernap, tänkte att jag skulle försöka vända på dygnet lite tills onsdag och torsdag då jag ska jobba natt. Så ikväll ska jag försöka hålla mig uppe så länge jag kan, tror dock inte att det kommer att gå så bra. Nu ska jag ta mig en liten cykeltur ner till ICA och köpa nåt gott att äta ikväll. Hoppas ni har en fin tisdag!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0