Annonser från BloggPartner

Uttråkad


Bilder tagna för ganska exakt ett år sedan. Tiden går fort.

Åh, försov mig imorse!! Eller jag låg halvvaken och funderade på ifall klockan aldrig skulle ringa... Vägrade kolla hur mycket den var eftersom att jag alltid gör det och blir stressad över det. Sen tillslut så kollade jag, tror ni inte att den var 06:13 då och jag börjar 06:30?! Sprang upp ur sängen och kastade mig på cykeln. Men jag hann i alla fall!

Jobbade min ynka en och en halv timme sen cyklade jag hem igen. Käkade frulle och kollade på Grey's. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det var precis samma sak igår och det enda jag fick gjort då var att diska, betala räkningar och sitta framför datorn. KUL! Så ska försöka hitta på någonting roligare idag.


Ha det grymt
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0