Annonser från BloggPartner

Andra maj


SHIT vilket UNDERBART väder. Är så himla glad! Har haft ett par grymma dagar. Valborg spenderades hos Sandra och jag sa ju att jag skulle ta med kameran? Glömde den såklart!! Men det var i alla fall jättemysigt, vi grillade och sen blev det en liten spontanutgång på Källarn, vilket var askul.

Sov hos Nina sen drog vi upp och gick en powerwalk, hurtiga tjejer! Sen blev det jobb för min del. Och idag har jag vart ledig, så jag har verkligen passat på att njuta. Drog ut en sväng i skogen imorse, sen en god frulle och sen la jag mig i solen och läste en helt sjukt underbar bok av Martina Haag. Sen cyklade jag iväg till affärn och köpte hem lite bröd, räksallad, avokado och gjorde mig två asgoda räkmackor. Nu ska jag kila, hörs sen!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0