Annonser från BloggPartner

Days like this I want to drive away


Några bilder från idag.


GODDAGENS. Sitter här med ont i halsen, huvudet, kroppen, osv. Vaknade nämligen i lördags med världens förkylning som bara blitt värre och värre, så igår och idag har jag inte gjort många knop. Satte mig otillgänglig på jobbet, stängde av ljudet på telefonen och har mest legat i soffan och kollat Grey's. Även om det är skittråkigt att vara sjukt är det ändå lite skönt att ha en ursäkt att göra absolut ingenting ibland.

Alltså, kanske en anledning till att jag blev sjuk - den här veckan... Jag har jobbat 60 timmar! Har nog aldrig varit så trött som jag var i lördagskväll efter ett 14 timmar långt pass som avslutning. Men, så här i efterhand känns det ju helt sjukt bra.


Det kommer lite fler bilder senare från förra helgen och veckan som gått (bättre sent än aldrig), men nu ska jag kila iväg hem till Nina med brudarna för att planera tågluff. Hörs sen!



Emelie

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilka fina bilder ni har!!

2012-04-01 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0