Annonser från BloggPartner

22 mars


Hej! Länge sen jag uppdaterade här. Har som sagt haft jättemycket att tänka på och ja, det har vart skönt att pausa lite och få tid att samla tankarna.

Just nu känns allting ganska bra. Det är vår ute och jag har nyss varit ute på en lång springtur med Veronica Maggio i öronen och solen i ansiktet. Ätit god frukost framför ett avsnitt av Grey's Anatomy och nu ligger jag och kikar runt på lite olika kurser som kan tänkas vara roliga att läsa till hösten. Har kommit igång med träning och bra mat och börjar längta som en dåre till sommaren. Peace and love är bokat och jag känner på mig att det kommer bli grymt. Jag har jobbat hur mycket som helst den här månaden och längtar tills lönen kommer. Jaa, som man säger: det går bra nu. Nu ska jag ta tag i min långa to-do-list för idag och sen åka iväg till intro på ännu ett nytt jobbställe. Hörs sen!

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0