Annonser från BloggPartner

På väg mot toppen av nånting med sjumilakliv

GOKVÄLL.

Ligger i sängen och ska snart sova. Denna vecka har jag bara jobbat och jobbat och jobbat. Avslutade med att jobba 14 timmar både igår och idag... MJAA en rätt hård första vecka tillbaka på jöbbet.

Hur som så var jag hur lycklig som helst när jag satte mig i bilen och körde hem till lilla Kungsör igen kring åtta ikväll. Väl hemma drog jag fram godis- och chipspåsen och slängde mig i soffan framför melodifestivalen. Är ju dock inte så insatt i år eftersom att jag missade de tre första programmen? Tråkigt. Hur som, imorgon är jag ledig och det ska bli så underbart skönt. Ska bjuda över mina fina vänner på middag och sen ska vi bara myyyysa. Åh. Nu ska jag avrunda detta med att bjuda på ett collage av porträttfoton som jag och Rosanna fotat under åren. Hehe "under åren" som att vi hållt på i trettio år....... Faktiskt är det väl typ ett och ett halvt år sen som vi startade UF:et? Så det är ju rätt länge ändå.



Blev sämst kvalla på bilderna nu men har inte tid att göra om... Men om ni vill spana på dem i större format finns de här. Godnatt ni fina, hörs imorgon.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0