Annonser från BloggPartner

Jag minns allt så vackert och färggrant, jag minns hur vi brukade le




Åh älskar verkligen våren. Har tagit fram alla skinnjackor nu och jag stormtrivs! Så himla skönt att slippa alla dessa tjocka, stora, klumpiga vinterjackor.

Var inne i Eskilstuna en sväng med mamma. Gick på banken och handlade på willys. Visste ni förresten att det är mindre kalorier i smörpopcorn än vad det är i vanliga?! Känns ganska konstigt men ganska så bra. Älskar smörpopcorn.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugn eftersom jag ska jobba på Kronans Droghandel hela helgen. Känns riktigt fint faktiskt! Nu ska jag ta mig lite jordgubbste som jag köpte och njuta av den sista solen för dagen.

Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0