Annonser från BloggPartner

Från den senaste tiden

Hej!
Har verkligen varit SJUKT dålig på att blogga den senaste tiden. 1a anledningen till det är att jag hr bott hos Zacharias i två veckor och den 2a anledningen är att jag har jobbat i princip varje dag.

Men tänkte i alla fall slänga upp lite blider från den senaste tiden!


Zache och jag slog på stort och lagade alldeles för mycket kycklingsallad...




På promenad genom stan



Vi hade det väldigt mysigt och åt väldigt onyttigt. Gick upp två kilo, good for me! Not.



Hede världens mysigaste kväll med Emelie, Frida, Nina, Sandra och Jossan förra helgen. Åt smörgåstårta, drack vin, lyssnade på musik och dansade i Emelies kök till klockan fem på morgonen.



Och nu i veckan så har jag jobbat på Stureskolan i Arboga. Lite annorlunda att jobba som vikarie på högstadiet men riktigt roligt är det också! Ska vara där hela nästa vecka också men först är det jobb på Kronans Droghandel hela helgen. 

Hoppas ni har det bra alla läsare och hoppas att jag lyckas uppdatera lite mer regelbundet i fortsättningen.

Rosanna

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

popcorn i en chipsskål? not cool bro

2012-03-24 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0