Annonser från BloggPartner

-

 

Hej på er!

 

De senaste dagarna har jag varit uppe i Sälen med familjen, Pontus och Maja och jag bestämde mig för att lägga bloggen åt sidan de dagarna. Det är så himla mycket som snurrar i huvudet just nu, särskilt med framtidsplaner och jag ville försöka rensa tankarna lite de här dagarna. Nu är jag hemma igen och om jag ska vara ärlig har jag inte direkt kommit fram till något som känns helt rätt, det känns lite jobbigt eftersom att den här "valperioden" till högskolan börjat nu, nu har jag inte ens en månad på mig att bestämma och det gör mig bara så sjukt stressad. Men jag får väl ge det några dagar till och sen försöka att ta något beslut. Det ska nog gå bra hur det än blir, får försöka tänka lite positivt i alla fall. Nu ska jag åka iväg till jobbet, blir en sen kväll ikväll. Hoppas ni har det bra, vi hörs.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0