Annonser från BloggPartner

Dagarna som gått


Hola amigos, länge sedan nu! Har hänt en del sen sist och varför inte punkta upp det i form av en lista?



Bra saker:

- Hade askul på Jossans 20-årsfest i lördags
- Hade en mysig grillkväll hos Jacob igår
- Hade en mysig kväll med mina vänner i måndags, bokade hotell i Paris och lagade pasta carbonara


Mindre bra saker:

- Säsongsavslutningen på Grey's Anatomy var typ det värsta jag sett, varför, varför, varför måste bra serier alltid spåra?
- Det är juni och typ 5 grader varmt
- Är sinnessjukt uttråkad och fortfarande förkyld
- Min cykel har blivit stulen (!!!)
- Min mobil är trasig



Lite så har det sett ut i dagarna! Men nu ska jag ta tag i den här dagen, ska jag prova min nya astmagrej och gå ut och springa lite och se hur det går. Sen blir det fika hos kusinen som fyller år idag. Ha en bra dag allihop, höres!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0