Annonser från BloggPartner

Update fran Bangkok


Hej pa er!

Idag ar det dag tre for oss har i Bangkok, och antligen har vi hittat lite internet, skont! Sitter for tillfallet pa ett cafe pa Khao San, som ar ett omrade dar manga backpackers haller till, valdigt billigt boende samt mat och klader finns har. Dock ar vi bara har och kollar, hotellet vi bor pa ligger en bra bit harifran.

Hur som helst, vi kom fram tidigt i forrgar, och da drog vi ut pa stan direkt, hamnade pa MBK som ar ett jattestort kopcenter sa vi gick och kollade lite dar, efter det drog i hem och jag la mig vid poolen nagra timmar, sa skont! Pa kvallen drog vi ut och kakade, sen kan jag lova att det var skont att somna i en hotellsang efter tre dagar utan somn!

Igar sa gick vi upp tidigt, at frukostbuffe (bilden) och passade aven pa att trana lite pa hotellets gym (traningsvark idag..), sen drog vi ivag till ett annat stort shoppingcenter, minns inte namnet men det var sjukt stort iaf, fastnade sarskilt mycket for en affar som liknade svenska Lagerhaus, sjukt kul! Efter det akte vi bat pa floden som tog oss till Khao San (dar vi ar nu), och kollade runt dar. Ratt haftig gata dar det typ ar fler skandinavier an thailandare :)

Idag sa har vi varit pa Chatuchak, en jaaattestor marknad. Det fanns hur mycket som helst dar, klader, mat, smycken, glasogon - t.o.m. djur. Jattsota luddiga hundvalpar i tranga burar... Ville bara radda de allihop, usch :(

Och ikvall ska vi aka en nattbuss som ska ta oss ner till Phuket. Efter tre langa men sjukt roliga dagar i Bangkok ska det bli skont att komma ner till strander och hav! Nu ar min internettid slut, vet ej nar jag kan uppdatera igen men nu har jag iaf berattat allt vi gjort hittills. Hoppas ni har det bra dar hemma. PUSS

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0