Annonser från BloggPartner

Lördagsmys

Hej!

Har inte riktigt haft tid och blogga de senaste dagarna. I torsdags så var jag ju på arbetsintervju på Mc Donald´s. Det var en gruppintervju men nu har jag gått vidare så ska till en enskild intervju på måndag. Spännande!

Idag så har jag jobbat hela dagen på Kronans Droghandel och är heeelt slut. Antagligen för att det känns som att jag håller på att bli sjuk. Men sjuk får jag inte bli för ska jobba imorgon också!

Och nu ska jag snart åka hem till Sandra med Nina och Frida. Vi ska äta kycklingpaj (godast!) och sen blir det väl godis och grejer antar jag! Vi ska ju göra ett nytt försök med att se american pie filmerna!

Ha en fin lördagskväll!
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0