Annonser från BloggPartner

9 januari



Imorgon lämnar jag in min dator på lagning (äntligen) och håller därför på att spara ner allt till en extern hårddisk för tillfället. Passade även på att rensa lite bland gamla bilder och även i jobbmappen, så nu är allt i ordning. Skönt. Helgen har gått åt till jobb, utflyttning ur lägenhet samt packning inför resan. Har haft fullt upp om man säger så. Men nu är i stort sett allting klart, så imorgon drar jag och Pontus upp till Stockholm för att spendera kvällen och natten där innan det är dags för oss att lyfta. Planet går på onsdag morgon och för er som missat det så ska vi till Thailand i en och en halv månad. Ska bli så grymt skönt!

Så det jag ville säga är hejdå på ett tag, kommer säkert kunna uppdatera något därborta men blir ju inte än på några dagar. Hoppas ni kommer att ha det grymt bra här hemma, det ska i alla fall vi ha där borta :-)

Kram!
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0