Annonser från BloggPartner

We are listening and we're not blind, this is your life, this is your time

Imorse vaknade jag upp i min egen säng, gick upp och gjorde egen, god, nyttig, svensk frukost, gick till jobbet i solen, åt spaghetti och köttfärssås, jobbade till halv fyra, gick en lång promenad, åt middag med la familia, åkte och handlade mat med syster, och nu sitter jag här i sängen med baby. Kan väl inte haft en så mycket bättre första dag tillbaka i Sverige? Jag tycker faktiskt att det är grymt skönt att vara hemma igen. Jag har inte hämtat ut min dator än och mitt mobilalbum har bestämt sig för att strejka så har INGA bilder att bjuda på... Men ska hämta hem datorn imorn så då kan jag lägga upp en massa bilder från resan, har en heeel del. Hörs mer då, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0