Annonser från BloggPartner

SPACEMAN


Hej!

Igår gick jag upp och gjorde födelsedagsfrukost till Pontus med pannkakor och massa annat. ÄLSKAR verkligen svensk frukost. Förstår inte hur vissa inte kan tycka om frukost? Jag är döhungrig när jag vaknar och sen äter jag alltid världens största frukost med macka, yoghurt, flingor, te, proviva, ägg, frukt, osv. Haha.

Efter att vi hade ätit så åkte jag in till Eskilstuna för att hämta ut min dator, och passade även på att klippa mig. SÅ skönt! Och helt underbart att äntligen ha fått tillbaka datorn, och att den funkar som vanligt igen. Efter Eskilstuna blev det en fika med familjen på nya bageriet, och sen hem och fixa sig inför kvällen. Sen åkte jag in till Köping för att käka middag på den nya Indiska restaurangen med Pontus och hans föräldrar, jättegott! Hade faktiskt glömt hur gott det är med indiskt! Och sen när vi käkat klart åkte jag vidare till förfest med fina vänner och sedan till Hantis. Hade en helt okej kväll men 100% party kan ju ha vart något av det töntigaste jag vart med om.. AJA.

Nu ska jag till min mormor och Roland och äta maaaat. Sen blir det nog melodifestivalen, har ju inte sett något avsnitt alls så det ska bli kul.

Ha en bra lördagskväll!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0