Annonser från BloggPartner

Take our hearts



Inge jobb för min del idag. Vaknade upp med Zache och gick en långpromenad innan frukost, åt sedan frukost och gick en promenad till! Så skönt och kände mig himla duktig också. Senare så cyklade jag till stallet och har nu gått kvällspromenad med hunden.

Blir inge jobb för mig imorgon heller för att jag och Zache ska till Västerås. Mysigt. Men på fredag hoppas jag på att få jobba. Och sen så ska jag ju jobba hela helgen på Kronans Droghandel, blir kanon! Ska även få träffa alla mina fina vänner på söndag kväll. Emelie ska bjuda på mat. Så fint.

Nu ska jag dra mig till soffan, bb har redan hållit på i en kvart.

Rosanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild. vilket objektiv hade du när du tog den bilden?? fin blogg

2012-03-01 @ 07:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0