Annonser från BloggPartner

Måndag


Idag väcktes jag av telefonen och jobbet. Dock blev det ingen stressmorgon som det brukar bli utan det var inte förrns ikväll/eftermiddag som det gällde. Fick även en heldagstur imorgon på ett helt nytt ställe, utan att ens gå intro. Men det är ju skönt att få lite tider i alla fall.

Annars idag har jag suttit några timmar och sökt lite jobb, finns inte så mycket men en del mail skickades i alla fall iväg. Sen drog jag ut och sprang intervaller i en halvtimme, lär ju ha träningsvärk imorn med tanke på att jag typ inte rört mig på två månader.. Aja skönt var det i alla fall. Sen har jag även färgat mina ögonfransar, skulle göra lite före och efter-bilder men det blev knappt någon skillnad, eller ingen som syntes på bild i alla fall! Haha, aja nu ska jag fixa mig lite och sen dra in till jobbet. Slutar inte förrän halv nio ikväll så sen blir det väl bara mys. Ha en bra dag!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0