Annonser från BloggPartner

I Hua Hin


Godmorgon. Sitter och käkar frukost och ska snart dra till standen. Nu är vi i Hua Hin! Vi kom igår kring lunch med tåget, bokade hotell och gick till stranden. Vad vi sett hittills av staden så gillar jag den starkt!

Haha måste bara berätta vad som hände sista natten i Bang Saphan Yai.. På hotellet där vi bodde hade de bara Wifi vid huset där ägarna bodde, vilket man passerade när man skulle till hotelllrummen. Så vi tänkte att vi skulle låna det lite och satte oss utanför. När vi suttit där ett tag gick ett äldre par förbi och kollade på oss och sa "Aah.. Internet?" och drog upp sina telefoner. Efter det kom ytterligare ett par, och ytterligare ett... Så efter ett tag var vi en hel liten grupp som satt där ute i mörkret med varsin telefon eller dator ooch snyltade på lite gratis Wifi. Måste sett sjukt kul ut!

Nu ska vi till stranden, hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, Glad dagen efter alla hjärtans dag!!

Jag hoppas du hade det mysigt som det ska vara. Min dag vart inte så lyckad.

Du får gärna komma och skriva vad som var speciellt med din alla hjärtans dag.

Eller om det är någon annan du vill lyfta fram.



Jag tänkte posta ca 5 stycken för att sprida lycka och glädje till alla! Mer kärlek till folket! :)

2012-02-15 @ 09:28:51
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

ser verkligen inte helt fel ut !



hur ser helgen ut för er ? :)

2012-02-15 @ 10:06:52
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0