Annonser från BloggPartner

Yellow diamonds in the light and we're standing side by side





As your shadow crosses mine
What it takes to come alive

Så här ser jag ut idag. Har på mig mössa från H&M, halsband och skjorta från KappAhl, jeans från Rut mf och skor från Din sko. För övrigt har jag tillbringat dagen i stallet och jag och Emelie har fått ett till jobb! Jätte roligt att det rullar på nu. Snart kommer Zache, vi ska ha myskväll i dag i stället, eftersom vi inte kommer att träffas på hela helgen.

Hoppas allt är bra med er läsare, vi hörs snart!
Rosanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vad snygg

2011-11-25 @ 11:19:33
Postat av: felicia

bra jobbat tjejer! riktigt bra bilder!

2011-11-25 @ 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0