Annonser från BloggPartner

Om dagen


Hittade en sida med en massa citat, thinkexist.com, älskar citat och blir så sugen på att tatuera mig igen haha!

I alla fall, idag var vi som sagt på ett möte hos Gunnar på ABB Industrigymnasium. Idag pratade vi bara lite om vad vi ska göra/tänka på i framtiden, och just nu känns allt himla bra. Känns som vi börjar få koll på allt och dessutom har vi flera jobb på gång nu, skitkul! :-)

Efter mötet drog vi till Erikslund för lite shopping, men det enda vi köpte var varsin ny skyddsplast till våra mobiler, haha! Vad hände där... Dock hittade jag nya svarta jeans, fast de fanns inte inne i min storlek så de skulle lägga undan ett par så fort de kommer in, asbra.

Nu sitter jag här och äter nudlar. Det får bli en riktig latardag idag innan allvaret drar igång igen imorgon. Ska slå på en film nu, The Switch med Jennifer Aniston. Mys. Ha en riktigt bra onsdag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0