Annonser från BloggPartner

Novembermorgon i stallet

Det finns inget bättre än en tidig morgon i stallet. Så tänkte nu visa er lite hur mitt hjärta och mitt andra hem ser ut.

I en av uteboxarna på Kungsörs Ridklubb har jag och min lillasyster tillsammans hästen Caramel.

Caramel ute i hagen. Solen hade knappt gått upp än.

Straxt efter bilden togs hoppade det en rådjurs familj genom hagen.

Sadelkammaren.

Blev bara ett snabbt besök på mogonen för att mocka, fixa foder och nytt vatten. Lillasyster får åka upp efter skolan och rida sen. För nu ska jag om bara en halvtimme bege mig av till KappAhl på Erikslund för fem timmars jobb. Hörs senare!
rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0