Annonser från BloggPartner

Got my mind set on you


Bilderna tagna med xperia ray

Bilder från igår. Var så himla vackert ute. Tog mig en promenad upp till byn för att gå till banken och sätta in pengar på vårt företagskonto plus att jag gick till Kunskapsporten! Hade tänkt att jag skulle läsa Naturkunskap B till våren. Måste ju göra någonting när man knappt har något jobb och inte går på högskola än. Kan nog bli helt okej faktiskt med tanke på att Caroline också ska läsa den kuresen. Hihi.

Idag ska mina fina tjejer gå ut i Örebro. Dock stannar jag hemma med halsont. Vill verkligen inte bli värre till julafton. Hoppas de får kul ikväll och jag själv får tagga till Nyår!

Hörs senare
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0