Annonser från BloggPartner

And the games you play, you would always win




Bilderna tagna av Emelie

Hej! Hoppas allt är bra med er läsare så här i julstressen. Jag brukar faktiskt inte känna av den speciellt mycket. Men i år har den faktiskt börja komma krypande. Kanske för att jag inte är klar med alla julklappar eller kanske för att vi inte har fått någon snö än? Men men, på fredag ska jag åka in tidigare till Eskilstuna för att se om jag kan fixa de sista klapparna, och sedan blir det jobb från 15-19. Ska även jobba hela helgen men det känns fint  med tanke på att jag inte har fått så mycket tillfällen den senaste tiden.

Men i dag är jag ledig så ska snart gå en promenad med hunden och efterdet blir det nog löpbandet. Senare ikväll ska jag och Jennelie även till stallet. Mysigt.

Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0