Annonser från BloggPartner

27 december


Hej alla!
Gårdagen innehöll jobb för min del, och efter det åkte jag direkt till farmor och farfar där det bjöds på julbord nummer fyra denna jul... Även om jag älskar julmat så räcker det faktiskt med julmat nu för min del. Men det var riktigt mysigt och jag är så himla nöjd med julen överhuvudtaget det här året. Har haft det väldigt bra. Jag har även fått sjukt många fina paket som ni ser på översta bilden: hörlurar, två stora frottéhanddukar, presentkort på IKEA för sammanlagt 850 kronor, doftljus som luktar passionsfrukt, triss, SJU mascaror, haha, Christina Aguileraparfymen (luktar så sjukt gott), massa bodylotion, duschgel osv., sen fick jag och Pontus massa grejer till hemmet typ kökskniv, mixer, bestick, stekpanna osv. plus att vi fick massa bra grejer till Thailand! Fick även den fina pyttelilla lyktan på den understa bilden, så söt haha.

Nu ska jag och Pontus åka till Västerås för att byta några klappar och kika lite på mellandagsrean. Ha en bra dag!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0