Annonser från BloggPartner

131211


Hej!

Har inte bloggat på ett tag och ber om ursäkt över det. Har verkligen inte haft lust men nu börjar den komma tillbaka så ska skärpa till mig!

I morse gick jag upp tidigt för att åka till högstadiet här i Kungsör. Lillasyster hade blivit vald till Lucia så det kunde man ju bara inte missa! - Hon går i mina fotspår hihi. De var verkligen riktigt duktiga och Jennelie var sååå fin! Någon bild dyker upp senare under dagen! Nu ska jag ta tag i att städa ur min garderob. Tycker att det kan behövas såhär innan jul.

Ha det bäst
Puss Rosanna

Kommentarer
Postat av: Alvinkaroline

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 08:40:49
URL: http://alvinkaroline.blogbow.com
Postat av: Alvinkaroline

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 08:40:50
URL: http://alvinkaroline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0