Annonser från BloggPartner

I'm much wiser now, that's how we walk


Förresten! Täntke bara visa upp en grej jag pysslat med den senaste tiden. Det är två stora barkbitar som jag målat vita och skrivit på. Skrev och målade med textilfärg och darrig hand så det blev inte tipptopp, men det duger. De ska upp på väggen för att påminna mig om att om man verkligen vill någonting, även om det känns omöjligt för stunden, så ska man alltid kämpa för att uppnå det - även ett litet steg är ett steg i rätt riktning.

Fick idéen från Sara och Melissas UF-företag som gör underbart fina träskyltar med text. Och med det säger jag godnatt och hoppas ni får en fin dag imorgon. PUSS&KRAM.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0