Annonser från BloggPartner

Top Model Sverige

Måste bara skriva av mig lite...Förra veckan så sökte jag till top model Sverige och redan samma dag mejlade de tillbaka att de ville träffa mig. Så igår åkte jag och Emelie upp till Stockholm för att jag skulle träffa Frida som var castingansvarig. De ställde en massa frågor och tog bilder. Jag fick även reda på att över 1500 hade sökt och de hade valt ut 150 stycken som de ville träffa. Jag är alltså en av de 150 utvlada tjejerna och det känns helt sjukt. Dock är det bara 25 stycken som går vidare till nästa moment så just nu sitter jag bara och väntar på att telefonen ska ringa, jag hoppas verkligen att jag går vidare, men chansen är liten som sagt...

kram Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0