Annonser från BloggPartner

You hit me like the sky fell on me



Hej
Städar rummet just nu och försöker få lite ordning på livet. Har en hög med jobbpapper som måste sorteras och in i pärmen som jag också måste fixa. Sedan ska jag och far starta upp min nya dator som jag fick på 20års dagen. Ska installera virusprogram, photoshop och lite annat. Lycklig. Så nu kommer jag verkligen kunna blogga oftare. Haha.

Ska även fixa mitt nya bankkonto på Länsförsäkringar. Har fått hem kortet och allt så nu ska det bara aktiveras! Anledningen varför jag har öppnat ett nytt konto hos Länsförsäkringar trots att jag redan har två hos Swedbank är för att de tar en avgift på ca 300 kr per år för att man ska kunna betala sina räkningar. Vem vill betala för att betala räkningar liksom? Speciellt inte när man bara har en mobilräkning i månaden.

Nog om vuxengrejer haha. Är fortfarande förkyld men är i alla fall på bättringsvägen. Ska även ta en sväng till stallet idag och ta hand om bästa Caramel.

Måste även berätta att jag och Emelie ska på en intervju angående företaget nu i veckan. Riktigt roligt!

Ha det bäst
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0