Annonser från BloggPartner

Stuck in her daydream, been this way since 18


Hej

Sitter hemma en fredagkväll. Meeen det gör ingenting idag eftersom jag har jobbat 12 dagar i rad. Så känns rätt skönt med en lugn hemmakväll.

Idag har det varit en ganska hästig dag. Var nämligen iväg till Strömsholm med mor och far och betalade den nya sadeln. Och efter det har jag spenderat hela eftermiddagen i stallet. Red ut en sväng på en alldeles övertaggad och pigg häst! Finns inget bättre.

Nu ska jag snart ta och hugga in på min bästa kompis den här kvällen (Ben & Jerry) och se på en film kanske.
Imorgon väntas stallet på morgonen och sedan vidare till köping för att kolla på studentbalen. Kommer bli så avundsjuk så att jag dööör. Vill också gå på bal igen och ta studenten igen. Bästa.

Over and out hoppas ni får en fin fredag
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0