Annonser från BloggPartner

Definitely maybe

Hej på er. Kom precis hem från jobbet och sitter i soffan och kollar på Filip och Fredrik. Tänkte mest lägga upp några bilder från tidigare idag, gick ut en sväng och fotade lite i det fina vädret, riktigt skönt. De går att klicka på ifall ni vill se större.

Jahapp, vad annars då. Nån frågade varför jag skulle värma ägget i micron imorse. Ja, jag vet inte vad ni tycker men alltså jag vill ha mina ägg lagom varma på mackan. Det där hade liksom legat i kylen hela natten såatteee. Hehe. Nu väntar sängen, PUSS&KRAM!






Och jag vet att några bilder är oskarpa, det beror på att autofokusen på mitt objektiv har gått sönder och jag har sämst syn och kan inte ställa in skärpan själv haha, fail. Ska köpa nytt snart! Godnatt.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0