Annonser från BloggPartner

The lion's roar

Gick upp tidigt imorse för att åka till Köping och jobba i två timmar. När jag kom hem satte jag igång och städa mitt rum (det blev aldrig gjort förut), så nu är det rent här igen, himmelens skönt.

Och nu har jag precis kommit hem från en sväng hos Dollarstore, hittade faktiskt asmycket bra saker! Bland annat nya gardiner, en pläd, muggar och lite småsaker.


Invigde mina nya Converse (från Thailand, typ 200 kr!!)


Älskar de här filtarna som finns lite överallt, dem är så sjukt mjuka. Den här kostade 150 kronor.


Hårinpackning, deo och body butter, allt luktar typ jordgubb, åh - vårkänslor.

Nu ska jag snart åka tillbaka till jobbet. Skönt att ha varit ledig under de ljusa timmarna under dagen i alla fall. Hoppas ni har en bra torsdag.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0