Annonser från BloggPartner

Gamla bilder



Passar på att lägga upp lite blandade gamla bilder, de flesta tagna 2009

Sitter hemma hos mamma och pappa med ett glas cola och tar det lugnt. Kom precis hem från vårdcentralen, har tagit bort en leverfläck, usch! Eller tagit bort och tagit bort, läkaren drog åt ett snöre runt för att strypa blodtillförseln så att den ska trilla bort av sig själv, fräscht haha. Men skulle inte få nåt ärr i alla fall!

Fick även höra att jag troligen har anstängningsastma, och fick med mig en sån här inhalator hem. Ska ta den innan jag går ut och springer och prova om det går lite bättre för mig då. Hoppas! Nu ska jag städa ur mitt rum och sen blir det middag här hemma. Ha det fint.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0