Annonser från BloggPartner

Caramel



Hej!
Allt har gått toppen idag! Vår älskade häst är nu friskförklarad och det är så himla sköööönt! Tusen pussar till dig Caramel. Så nu äntligen kan vi börja sätta igång honom på riktigt utan att vara oroliga för att han ska ha ont. Bäst!

Förutom att vara på Strömsholm så har jag hunnit in till Eskilstuna med syrran. Vi shoppade...såklart. Åh måste verkligen försöka sluta köpa så mycket kläder! Men shortsen var så snygga, toppen var så söt, tröjan var så skön men kepsen behöver jag verkligen? Jo men kepsen behöver jag faktiskt. Kommer sitta fint på peace and love och när jag och mina fina vänner åker ut i Europa!

Nu ska jag måla naglarna, städa lite, packa tills imorgon och sedan möta Zache vid bussen!

Puss
Rosanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0