Annonser från BloggPartner

Arg

Försöker få igång blåtanden på datorn så jag kan skicka bilder från mobilen direkt in i datorn. Skulle ju vara sååå smidigt men det går verkligen inte bra. Fattar inte vad problemet är. Får väl be pappsen om hjälp sen. höhö. (Så bjuder inte på någon bild idag heller)
 
För övrigt är jag ledig idag eftersom det är nationaldagen! Grattis Sverige! Så idag har jag lagat smörgåstårta till mig pappa och mamma. Annars har jag inte gjort någonting haha. Känns konstigt att inte ha någonting att göra. Men ska i alla fall ut på en långpromenad ikväll med Frida och Sandra. Det ska bli mysigt och välbehövligt!

Hoppas ni har en bra 6/6
puss
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0