Annonser från BloggPartner

You can't touch love, with a cynical feeling




Åh vad skönt att höra att det är bra med Emelie och Pontus i Thailand. (Inlägget under) Är faktiskt lite smått avundsjuk på dom. Men vi harfaktiskt haft en fin solig dag här i Sverige idag också! Jag och Zache har gått på en fin promenad, annars har vi bara tagit det lugnt. Och nu sitter jag här med ansiktsmask och ska snart hoppa in i duschen.

Beger mig till Nina vid klockan åtta och då blir det pizza på direkten och första filmen slås på. Ska ju som sagt ha american pie maraton ikväll. haha. Känns som att det kommer att bli en lååååång natt för oss. Just därför jag har köpt så mycket godis!

Hoppas ni får en fin lördag
Over and out
Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0