Annonser från BloggPartner

3e januari

Hej!

Dag 3 på det nya året, känns fint. Blir alltid så peppad på livet efter nyår, gör alltid en massa nyårslöften (som jag bryter en vecka senare) och känner mig allmänt glad. Så även nu. Fast detta år har jag bestämt mig för att klara av att hålla mina löften!

Ett av mina nyårslöften är i alla fall att köra en detoxkur på minst fyra dagar för att rena kroppen och dessutom komma in i nyttiga matvanor och för att bli av med mitt sockerberoende. Började igår och det går superbra. Känns faktiskt skönt att vara lite nyttig nu efter all julmat osv.

Ett annat nyårslöfte är att utvecklas mer inom fotografering. Jag tycker ju att det är så kul och vill verkligen blir bättre! Så jag tänkte att jag skulle börja fotografera lite varje dag, och det är ju bra för då kommer det upp många bilder på bloggen, haha.

Hur som helst, tänkte ta och lägga upp en bild sen en porträttfotografering som vi hade ett par dagar inann julafton. Det var syskonen Ageborg som ville ha en bild att ge bort till sina föräldrar i julklapp:


Såhär blev slutresultatet och de fick den utskriven och insatt i en vit, fin ram. Superkul att höra att de blev nöjda. Ha det bra allihopa!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0