Annonser från BloggPartner

Eskilstuna





Har precis kommit hem från Eskilstuna. Först så åt vi lunch på Hurtigs, sallad och paj, mums. Sen gick vi i affärer och jag fick med mig lite grejer hem, ett par höga jeans shorts som blir perfekta för sommaren! Lite tidigt att tänka på det nu kanske men jag kan inte låta bli ;) Sen ett fint linne som också passar bra till sommaren eller till ett par svarta jeans om man ska på fest! Sen blev det en svart stickad tröja och en plånbok. Avslutade turen på Hurtigs igen för lite fika. Riktigt mysigt.

I kväll kommer Zache hit så blir en rikigt myskväll. Och imorgon ska vi tjejer sova över hos Nina och äta pizza och ha american pie maraton. Haha. Ska se på alla sju filmer, känns inte som att kvällen kommer bli speciellt seriös.

Nu ska jag ta och duscha och sen börja förbereda maten!
Hoppas ni har en fin kväll
Puss Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0