Annonser från BloggPartner

So what about the burdens - I'ma let em' fade away



Godmorgon.

Började dagen med en timmes promenad i kylan, solen sken och det kändes som vår. Sen bakade jag scones och åt till frukost.. GOTT. Nu ska jag snart gå en prommis med Frida och Rosanna, men först tänkte jag lägga upp lite bilder från Thailand. Tänkte att jag börjar från början så här kommer tre bilder från första eller andra dagen i Bangkok.








Maten som snabbt blev standard - friterad kyckling från gatan!

Nu ska jag gå, fler bilder kommer. Kanske sätter ihop alla bilder till ett långt inlägg eller så får ni se några åt gången som här, jag får se. Hörs sen i alla fall. PUSS

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0