Annonser från BloggPartner

För jag kan inte säga nej, det går inte när du rör vid mig

Har nu jobbat på olika skolor i Arboga varje dag sedan min introduktion. Och kan bara säga att jag tycker det är otroligt roligt och givande. Älskar att få träffa nya människor varje dag. Dock har ju alla sportlov denna vecka så passar på att jobba lite på Kronans Droghandel. Jobbade från 11 - 17 och efter det gick jag en sväng på Tuna Park. Köpte presenter till fina Zacharias som fyller år imorgon! Och måste säga att jag blev nöjd över det jag hittade till honom. - Hoppas bara att han blir det! Men självklart kunde jag inte hålla fingrarna i styr så köpte även ett linne till mig själv! Men, men är det kärlek vid första ögonkastet så är det!

Fick även reda på för några dagar sedan att jag fick jobbet på Mc Donald´s i Köping. Dock tackade jag tillslut nej. Vet inte än om jag gjorde rätt eller fel. Men det kändes lite mycket att ha fyra olika jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0