Annonser från BloggPartner

Möte i Västerås

Idag har vi varit iväg på vårt andra möte med Gunnar Nilén, VD på ABB industrigymnasium i Västerås.
Tack vare att han tror så mycket på oss som företagare gör verkligen att vi vill kämpa och lyckas. Genom honom vågar vi faktiskt tro på oss själva. Han har dessutom gett oss ett otroligt jobb som vi bara hade kunnat drömma om! Men mer än så kan jag inte säga i nuläget, ni får vänta tills resultatet kommer ut på både hemsidan och bloggen.

Dock har det varit lite svårt att hitta tid till att jobba med företaget eftersom att Emelie jobbar heltid på en industri i Eskilstuna och jag (Rosanna) har jobbat ute på Erikslund i Västerås med att öppna upp KappAhl. Men vi kämpar på och ska försöka ta ny bild till våran header denna vecka! Emelie har verkligen jobbat stenhårt med designen på hemsidan och bloggen och jag vet att det kommer bli superbra när det är färdigt! Jag däremot som inte är så inriktad på att designa hemsidor ska försöka ta tag i kameran och fotografera både min hund och häst så vi kan använda det som exempelbilder!

Hörs snart, Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0