Annonser från BloggPartner

Leker i studion


Vi har ju som sagt köpt ett studioset och idag tänkte jag var en bra dag för att testa det lite! Det är absolut inga proffsgrejer vi köpt utan mer ett nybörjarset med det allra nödvändigaste. Dock saknas det lite grejer, särskilt lampor och sen någon slags bakgrund. Måste köpas in! Hur som helst, det funkade fint och här ser ni ett smakprov på hur det blev. Vi ska försöka testa det ännu lite mer imorgon.

Nu ska jag hoppa i springkläderna och ta mig ut i det ruggiga höstvädret. Hörs senare! Emelie

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: åh tack, vad glad jag blir :D

2011-10-23 @ 13:45:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0