Annonser från BloggPartner

Äntligen blir jag av med min htc smart!

Elgiganten ringde precis och äntligen, äntligen, äntligen blir jag av med min htc smart!

I januari 2011 så köpte jag mig en rosa htc smart och jag var överlycklig, i tre dagar...Efter det började problemen komma, ringsignalen lät inte, konversationerna försvann och den tappade täckning hela tiden. Den har nu åkt in och ut på lagning minst fem gånger från januari till oktober. Jag förstår verkligen inte varför htc inte bara kunde inse att mobilen inte fungerade och gett mig pengarna tillbaka? Det enda de hat gjort är att uppdatera den varje gång och bett oss göra det. Men det blev lite svårt eftersom modellen gick ut i våras och då fanns inte uppdateringarna kvar som man kunde göra på internet. Smart. Htc står nämligen inte för fel i mjukvaran och det var preis det som var fel.

Men nu efter snart ett år så får jag byta upp mig till en ny mobil. Och om mobilen är dyrare än htc smart så får jag betala mellanskillnaden själv. Det känns så bra! Efter ha gått i snart ett år med tre olika gamla mobiler som inte alls har fungerat så ska jag äntligen få en ny! Kan ju direkt säga att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer att köpa en htc.


Säger bara hejdå htc smart och hej xperia ray!
rosanna


Kommentarer
Postat av: adina

Jag köpte en xperia Ray för ungefär nån vecka sen, och dem är väldigt,väldigt bra =) Du lär inte ångra dig :D

Hoppas det går bra med nya mobilen^^

/Adina

2012-02-13 @ 20:35:20
URL: http://www.colorfulgirls.devote.se
Postat av: adina

Jag köpte en xperia Ray för ungefär nån vecka sen, och dem är väldigt,väldigt bra =) Du lär inte ångra dig :D

Hoppas det går bra med nya mobilen^^

/Adina

2012-02-13 @ 20:36:04
URL: http://www.colorfulgirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0