Annonser från BloggPartner

Jobb för Sparbanken


Har precis kommit hem från ett möte på Sparbanken i Köping där jag och Rosanna fick i uppdrag att fotografera under kvällen samt att lyssna på hur politiker och näringslivet i Västra Mälardalen vill jobba för att skapa "hållbar tillväxt" här i KAK. Det delades även ut ett pris till månadens förebild, som den här månaden blev Peo som står bakom bil och teknikmuseet här i Köping (på bild 1 tillsammans med Håkan Sterner och på bild 2 tillsammans med Mikeal Boman från Sparbanken).

Allting gick bra och det var faktiskt ganska intressant att höra hur politikerna och näringslivet tänker, vad de väljer att lägga pengar på, vad de vill utveckla mer osv. Anledningen att vi blev inbjudna var för att de ville ha med några stycken från en annan generation för att få lite annat perspektiv och andra synvinklar. Det tycker i alla fall jag var ett jättebra intiativ från deras sida, jag tror det är jättebra att få in åsikter från alla olika åldersgrupper i just såna här frågor.



En annan kul grej var att vi förhoppningsvis fick ett till jobb, för ett företag här i Köping! Känns skitkul att det har blivit så att vi fått göra jobb för t.ex. ABB Industrigymnasium, Handelsbanken, Sparbanken och så nu eventuellt det här som vi pratade om ikväll. Bara stora företag haha! Jätteroligt.

Nu ska jag slå på ett avsnitt Grey's Anatomy och mysa ner mig i soffan, har en fet sovmorgon imorgon så ska verkligen njuta.
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0