Annonser från BloggPartner

Måndag kväll

Rätt ohändelserik dag. Vaknade upp med Zahe, åkte hem, badade hunden, såg på Twilight med lillasyster, tog hand om hästen och tillslut hamnade jag framför tv:n och Ensam mamma söker. Ohändelserikt men helt okej mysigt!

Imorgon gäller det för mig och Emelie! Vi ska och fotografera personalen på Handelsbanken här i Kungsör. De ska sedan använda bilderna till deras hemsida. Det ska bli roligt och väldigt spännande. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för oss! Någon liten bild kommer säkert dyka upp här på bloggen senare!

För övrigt så har Emelie inget internet och datorn som jag sitter vid har virus. Kul. Så har tagit en backup på alla mina bilder och viktiga saker idag. Hittade bland annat denna bild som jag fotograferade under tiden på medieprogrammet. Temat till bilden var "skriv för ditt liv" och tyckte såklart att 30 seconds to mars låt 100 suns passade in perfekt. (Lillasyster Jennelie fick ställa upp som modell)

Hoppas ni har en fortsatt bra måndag kväll så hörs vi imorgon.
Rosanna

Klicka på bilden för att höra låten 100 suns med 30 second to mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0